مهریز علیرضا صادقی سرپرستی یزدفردا : زنگ جشن شکوفه‌ها با شرکت 700 دانش‌آموز کلاس اولی در مدارس شهرستان مهریز و با حضور مجتبی باغدارنیا " معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش و نیز تنی چند از مدیران و مسوولان در در مدرسه شهید حسین زارع زاده و شیخ طوسی نواخته شد.

در این مراسم که جمعی از مدیران اجرایی ، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان حضو رداشتند ، معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش با تبریک دفاع مقدس و بازگشایی مدارس ، خواستار توجه جدی به تربیت بدنی نسل جوان و دانش آموزان شد.

وی خاطر نشان کرد: همه ما در قبال تربیت صحیح این نسل بر اساس ارزش های الهی و معنوی مسئول هستیم و باید در این رابطه بیش از گذشته تلاش نمائیم .
وی تعامل بین کانون خانه و مدرسه را هم از دیگر ضوریات عرصه تعلیم و تربیت و یک اولویت مهم عنوان نمود.
در این مراسم همچنین مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: در جشن شکوفه ها در سال تحصیلی جدید بیش از 700 نفر دانش آموز پایه اول ابتدایی در سطح 52 کلاس و 52 مدرسه شروع سال تحصیلی خود را جشن می گیرند.
سید جلیل عقیلی خاطر نشان کرد: تربیت نسل جوان بر اساس دین و ارزش های معنوی یک وظیفه بزرگ است که همه باید خود را در قبال آن مسئول بدانند.
همچنین فرماندار مهریز هم با تبریک سال تحصیلی جدید وقدردانی از دست اندرکاران تعلیم و تربیت و تبریک هفته دفاع مقدس ، یاد و خاطره شهدای واالامقام را گرامی داشت.
احمد علی زارع زاده تصریح کرد: انقلاب اسلامی با ایثار و جانفشانی رزمندگان جانبرکف اسلام به عزت و سعادت در همه عرصه های داخلی و خارجی رسیده است .
در این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری هم توسط دانش آموزان اجرا شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا